مریم درطبقه ی همکف یک ساختمان است. اوابتدا با اسانسور6 طبقه بالا میرود سپس از راپله ها3طبقه بالا میردسپس بااسانسور 5طبقه پایین امده ودر اخر از راپله ها 3طبقه ی دیگر پایین میرود او طبقه ی چندم است؟
ما را در سایت سوالی یکم: دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57